2019. május 26., vasárnap


Kiss Norbert - Menj tovább...
Van, hogy hátat fordít neked
Néha az egész galaxis,
S jó időre feledésbe merül
Milyen is egy katarzis,
Sorra csak a rossz talál meg,
Csak gyűlnek, gyűlnek a fellegek,
S bármerre is nyújtod karod,
Csak háttal állnak az emberek...
A porban ülve meggyötörten,
Csak az legyen előtted,
Volt már ilyen napod nem egyszer,
De nem adtad fel, s legyőzted,
Az idő soha nem fog megállni,
S ha a szemedbe néz,
Te leszel a gyávább,
Engedd hát, hadd haladjon
Megállíthatatlanul tovább,
Ha meginogna erőtlenül a lábad
És úgy érzed elég volt, feladnád,
Gondolj arra, holnap új nap kezdődik,
S hidd el,hogy várni fog rád,
Állj fel,
Menj tovább akkor is,
Ha a napsütés is szürke,
A gyerekkori éned ez egyszer
Hadd legyen rád büszke...


Kiss Norbert - Voltam már...
Születésnél üvöltő,
Temetésen füstölő,
Lakodalomban cimbalom,
Templom padban irgalom,
Levélen olcsó bélyeg,
Csókodban gyilkos méreg,
Angyal szárnyadon tollpihe,
Ördögszarvadnak tövise,
A szemedben zivatar,
Álmod, ami betakar,
Szívedben a remegés,
Ajkadon a fecsegés,
A vad és néha üldöződ,
Lepedő alatt szeretőd,
Rózsaszál a kezedben,
Pár fillér a zsebedben,
Egyet adjon még az ég,
Voltam kezdet,
Legyek vég,
S ha készül majd a koporsó,
Legyek csókod,
Az utolsó.

..Kiss Norbert - Örökre a miénk...
Adtam a szívem,
Kaptam a tiéd,
Szótlanul adtuk,
Nem kérdeztük miért,
Adtam egy mosolyt,
Kaptam vagy százat,
Igaz volt, s valódi,
Nem pedig látszat,
Adtam egy könnycseppet,
Kaptam egy tengert,
Nem harcoltunk tovább,
S letettük a fegyvert,
Adtam egy csókot,
Mi sosem ér véget,
Ajkad még most is,
Ugyanúgy éget,
Adtam a szívem,
Kaptam a tiéd,
Úgy hívják szerelem,
S örökre a miénk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.