2018. július 22., vasárnap

Kicsit jobb



Kicsit jobb.
Nem vagyok tökéletes, s nem is leszek,
De a szeretetben, híd el; nagyon hiszek!
Nem vagyok jó, de jobb akarok lenni, 
Az életemet kicsit - jobbá tenni.
Sokan, kicsit - félre ismernek engem,
Pedig sokkal jobbak, minden "szinten".
Sokan azt hiszik, hogy tökéletes vagyok,
Pedig csak néha; meglátogatnak az "angyalok".
Olykor, néha - szépeket akarok leírni,
És ettől, szebbet - jobbat remélni.
Mert felemelő érzés; olyant mondani,
Amiket sokan, nem mernek kimondani.
Az őszinteség fontos, e hazug világban,
Mert úgy érezzük; "szerepet játszunk, egy Színházban"
Ahol már előre, minden meg van írva,
A hazugság pedig - a rendező néha.
Nem kell neked sem; tökéletesnek lenni,
Inkább a jóban, a szeretetben hinni!
Mosolyogni azokra, akik nem kedvelnek,
S átölelni azokat - akik veled nevetnek.
Nem vagyok tökéletes, s nem is leszek,
De a jóban, hidd el; inkább hiszek!
A szeretet átjárja, mindig az életem,
Tudom hogy, ez lesz - egyszer a végzetem!

Szercsés János /Ioan Cornea/

Budapest. 2018.07.22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.