2017. február 3., péntek

Snickers sütemény


Tésztához: 6 tojás fehérje, 10 dkg cukor, 20 dkg darált dió, 5 evőkanál liszt, 1 kiskanál sütőpor
                 20 dkg fehér csokoládé  5 evőkanál olaj
Krémhez: 20 dkg dió darabokra vágva, 20 dkg vaj, 15 dkg cukor, 6 tojás sárgája
Tetejére: 20 dkg csokoládé, 5 evőkanál olaj

A tojásfehérjéket a cukorral  kemény  habbá vertem. A diót a liszttel és a sütőporral összekevertem, majd óvatosan a habba forgattam. A masszát  sütöpapirral bélelt  tepsibe öntöttem és előmelegített sütőben 25 percig sütöttem. Kicsit hűlni hagytam, majd a tetejére kentem az 5 kanál olajjal elkevert olvasztott csokoládét.
A krémhez 5 kanál cukrot karamellizáltam, hozzáadtam a vajat  majd gyors kevergetés mellett  a megmaradt  cukorral elkevert tojások sárgáját és besűrítettem. Legvégül  belekevertem a darabos diót amit megpergeltem kissé,mielőtt felvágtam. Kihűtöttem majd a  csokoládé tetejére kentem . Tetejét bevontam az  5 kanál olajjal elkevert olvasztott csokoládéval.Néhány órára hűtőbe raktam, majd forró vízbe mártott késsel szeleteltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.