2020. szeptember 9., szerda

AZT HITTEM
Gyermekként - azt hittem mindenki jó
Azt hittem, minden gond megoldható
Felnőttem, s rájöttem - sok a rossz ember
Van aki megszól, s van aki megvet
Gyermekként - még mindent szépnek láttam
De aztán nem az jött, amit én vártam
Jöttek a gondok, s teltek az évek
Elhangzottak furcsa, megoldatlan érvek
Fiatalon azt hittem - elég szeretni
Őszinte szívem, a másik elé tenni
Várni a csodákat hogy örökké tartsanak
De a gondok jöttek, hogy igába hajtsanak
Idősebb vagyok - s bölcsebb is egyben
Rájöttem nem elég, hinni az emberekben
Ki kell választanunk, akik megérdemlik
Hogy szeretetük, velünk s bennünk lelik
Elfáradtam kicsit - elnyomtak az évek
Néha örülök, annak is hogy élek
Szeretnék hinni, az őszinte emberekben
Szeretnék hinni - az önzetlen szeretetben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.