2019. január 14., hétfő


Jobbnak lenni.
Kicsit néha, szeretnék jobb lenni,
Emberi mivoltom, hasznosabbá tenni.
De én is sajnos; halandó vagyok, 
Emiatt sok embert - kételyek közt hagyok.
Sokszor szeretnék mindenkinek; jót tenni,
Próbálok mindenkit; egyformán szeretni.
Pedig nem könnyű megfelelni; sokaknak,
Nem könnyű értelmet adni, a szavaknak.
Nem tudom mit írjak; ami felvidít,
Amely a gondokon, kissé tivábblendit!
Azt szeretném mondani; jó ember vagy,
Személyed, szívemben; örök nyomot hagy.
Akkor is ha néha, rossz a hangulatom,
Úgy érzem nekem, az a feladatom;
Szépeket írjak, és csakis igazat,
Megtaláljam mindig, a megfelelő szavakat!




NEM VAGYOK.
Nem vagyok tökéletes, s nem is leszek
De a szeretetben, nagyon hiszek
Nem vagyok jó, de jobb akarok lenni
Az életemet kicsit - jobbá tenni.
Sokan kicsit, félreismernek engem
Pedig, sokkal jobbak "minden szinten,,
Sokan azt hiszik, tökéletes vagyok
Pedig csak néha, meglátogatnak az angyalok.
Olykor néha- szépeket akarok leirni
S ettől szebbett, jobbat remélni
Mert felemelő érzés, olyat mondani
Amiket soha, nem mertek kimondani.
Az őszinteség fontos, e hazug világban
Mert érezzük, szerepet játszunk egy szinházban
Ahol már előre, minden megvan irva
A hazugság pedig - a rendező maga, néha.
Nem kell neked sem-tökéletesnek lenni
Csakis a jóban, a szeretetben hinni
Mosolyogni azokra, akik nem kedvelnek
S átölelni azokat, akik nagyon szeretnek.
Nem vagyok tökéletes, s nem is leszek
De a szeretetben, hidd el inkább hiszek
A Szerelem átjárja, mindig az életem
Tudom hogy ez lessz-egyszer a végeztem !


HA SZOMORÚ VAGY.
Ha szomorú vagy, és egyedül
S úgy érzed, a szerencse elkerül
Az élet nem hoz semmi jót
A magány rád zárta az ajtót.
Gondolj arra hogy szeretnek
Most is sokan, téged keresnek
Úgyanolyan emberek mint te
Akiknek szintén, nehéz az élete.
Gondolj arra hogy"szeretsz,,
Valakivel, de boldog lehetsz
Csak nyisd ki a te szívedet
S mond ell, mi bántja lelkedet.
Ha őszinte vagy, és kedves
Lessz olyan aki veled rendes
Értékeli azt, ha nyitott vagy
S téged az életben - ell nem hagy!


A SORS
Nem vagyok szép, nem vagyok jó
Nem vagyok hidd el mindenható
Egyszerű vagyok, ki szeret téged
Nem kell ennél, egyszerűbb képlet.
Voltam már rossz, s még rosszabb
Engem is hidd el, nagyon bosszant
Hiába vagyok jobb, és egyre jobb
Ha csak egyre nő- és nő a gond.
Mit modhatnék neked, biztatót kedves
Az életben hiába vagy, sokszor "rendes,,
A sors visszaadja, amit a múltban tettél
Még azt is feledteti, hogy szívből szerettél.
Mi marad, ami elkisér a szivedben
Mi marad, ami tovább visz az életben
Talán hogy szeress, s szeretve légy végig
Őszintén nevess, s boldog leszel mindig!



AZT HITTEM
Gyermekként azt hittem, mindenki jó
Azt hittem, minden gond megoldható
Felnőttem, s rájöttem - sok a rossz ember
Van aki megszól, s van aki "megver,,
Gyermekként, még mindent-szépnek láttam
De aztán nem az jött, amit én vártam
Jöttek a gondok, s teltek az évek
El hangzottak sok fúrcsa, megoldatlan érvek.
Fiatalon azt hittem - elég szeretni
Őszinte szívem, a másik elé tenni
Várni a csodákat, hogy örökké tartsanak
De a gondok jöttek, hogy igába hajtsanak.
Idősebb vagyok - s bölcsebb is egyben
Rájöttem nem elég, hinni az emberekben
Ki kell választanunk, akik megérdemlik
Hogy a szeretetük, velünk s bennünk lelik.
Elfáradtam kicsit, elnyomtak az évek
Néha örülök - annak is hogy élek
Szeretnék hinni, az öszinte emberekben
Szeretnék hinni, az önzetlen szeretetben!


AZ EREDET
A jóság honnan ered
Ha tőlem ezt kérdezed
Elmondom én neked
Hogy megnyiljon a szived
Az Isten ajándéka
Mert veled van szándéka
Hogy mindig ember maradj
S a jó felé csak haladj
Kerüld mindig a rosszat
Az élet bármit hozhat
Mindig erős maradj
A fény felé te szaladj
Hit nélkül nehéz élni
S mindig csak jót remélni
Ő mindig veled marad
Néha elébed is szalad.
Szeretetre tanít mindig
Jó legyél egész a sirig
Szeresd jobban embertársad
S, a világot szebbnek lássad.
Mit írhatnék mostan neked
Szeresd mindig az életed
A jóság a mi Istenünk
Aki itt van mindig velűnk.
Megosztható változtatás nélkül.
Köszönöm szépen előre is !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.