2018. február 28., szerda

...Anya hol van az apukám...
Anya kérlek űlj ide mellém
Töled valamit kérdezni szeretnék
Anya mond mért ment el az én apukám
Miért hagyott el engem ily korán
Meg bántottam e őt ami néki fájt
És azért hagyott el engem oly korán
Figyelj reám most drága csillagom
Az apukád szeret téged nagyon
De sajnos ő most a csillagok közt jár
Onnan vigyáz ő most te rád
Anya mond mért sirsz oly nagyon
Könnyedben mi az a fájdalom
Tudod drága csillagom
Az apukád nékem is hiányzik nagyon
Anya ha az apa a csillagok közt jár
Miért nem száll le én hozzám
Figyelj rám most drága csillagom
Este mi elött majd el alszol
Mondj el egy imát majd édesapádért
És álmodban meg jelenik egy csodás fény
Át lép rajta majd a te apukád
Hogy el mondja ő fentről vigyáz te rád
Csillagokal világitja meg az utadat
Az életed során bár merre is haladsz...
.......karai gábor.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.