2013. március 14., csütörtök


 Ima

Könnyes az arcom megint,
Drága Istenem, most rám tekints!
Nem fordultam hozzád
Csekély kívánsággal,
Jártam az utat, mit nekem szántál,
Mindig büszke tartással.
Küzdöttem olykor, ha ez volt a feladat,
Drága Istenem, halld meg hát szavamat!
Mindig állva maradtam, ha ostoroztak a terhek,
Nem mondtam még soha,
De titkon megviseltek.
Álmodtam az életet, átkaroltam a szomorút,
Mosollyal és vidámsággal
Űztem el a bút.
Felgyülemlett bennem sok bánat és csalódás,
Uram, kérlek, vess ma rám egy pillantást!
Megtettem mindent, hogy jó legyek,
Nem járna nekem is egy csöppnyi szeretet?
Nem kérek házat, pénzt vagy csillogást,
Csak a magány elől ments meg, uram,
Küldj hozzám egy angyalkát!
Rá várok nappal és ha az éj elterül,
Ha a párnámon az álom nem kerül.
Jön az ünnep, mindenki boldog, szemekben csillognak a fények,
Uram, adj egy égi jelet, hogy ne hiába reméljek!

forrás: kkm-pps.bloglap.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.