2011. április 7., csütörtök

SZERETLEK



Nagy Katalin: Szeretlek.....

Amikor lehunyod két barna szemed,
Amikor párnádra hajtod fejed,
Amikor gondod a holnapra hagyod,
Amikor álmodsz - én veled vagyok.

Amikor sírnál, de elfojtod könnyed,
Amikor érzed ? a szavak is ölnek,
Amikor a sötét elnyelne Téged,
Amikor fény kell, én gyújtok Néked.

Amikor könnyed patakként árad,
Amikor örök vendég a bánat,
Amikor felhők ülnek a szemedre,
Amikor sírsz, mosolyogj szemembe.

Amikor fáj - ne hagyd, hogy fájjon!
Amikor bánt - ne hagyd, hogy bántson!
Amikor eljön a bánat érted,
Amikor élni én hívlak Téged.

Amikor szívedben felsírnak a vágyak,
Amikor kérsz, és nem jön rá válasz,
Amikor tőlem a szívemet kéred,
Akkor tudd, én igazán szeretlek Téged.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.