2011. március 11., péntek

SZERELMES SMS ÜZENETEK



Szerelmes SMS üzenetek

Erős a sodrás és elvisz az ár, más csókol, más szeret és más karja zár. De emléked őrzöm, szí-
vembe temetem, bárhova bújsz, én sosem feledem.

Ezt az sms-t küld el annak, akit szeretsz, akit gyűlölsz, akit kedvelsz, vagy akit meg szeretnél kapni,
aztán gondolkodj el azon, hogy te miért kaptad.

Fontos üzenetem van a számodra: amikor írom, rád gondolok, amikor küldöm rád gondolok,
amikor megkapod rád gondolok és most is rád gondolok.

Valahol messze, valahol távol, valaki szíve teérted lángol. Emléked egy hű szív hűségesen őrzi,
ha te is szereted, írjál választ neki.

Reggel, ha felébredsz, észre fogod venni, kicsike szobádból nem hiányzik semmi. De hogy én
ott jártam, megtudod könnyen, hófehér párnádon ott csillog a könnyem.

Ha könnycsepp lennél, sosem sírnék, nehogy elveszítselek.

Van álom, mely szebb mint a többi. Van álom, mely többet tart mint a többi. De a legszebb álmom
ahhoz kötödik, aki most e sorokat éppen olvassa.

Átölel a gyönyör, eléget a mámor, azt kívánom tőled, légy az enyém százszor. Ha idebújsz mellém,
el nem engedlek, mert én téged örökké szeretlek.

Mikor rád gondolok, megremeg a lelkem, ilyenkor úgy érzem, bilincsben a testem. Mindig itt vagy
velem, mégis oly távol, csak én tudom, hogy mennyire hiányzol.

Ha álmodom, nem tudom, hogy mi a jó és mi a rossz. Ha álmodom nem tudom mi az álom és
mi a való. Ha álmodom, nem tudom mit miért teszek, csak azt remélem, ott veled leszek.

Minden vágyam együtt lenni veled, csókolni a szád, nézni a szemed. Szeretnélek úgy, ahogy csak
lehet, érted tenném, és mindig csak veled.

Úgy szeretnék sokszor vándorfelhő lenni, suttogó széllel, hozzád elrepülni. Szép szemedbe nézni, csókolni a
szádat, s veled tölteni hosszú éjszakákat.


Néha rám gondolsz és tudod, hogy messze vagyok. Csak bízzál bennem, mert én is rád gondolok.
Utam bármerre is vezet, az én szívem mindig csak téged szeret.

Mióta megismertelek, azóta szeretlek, rabul ejtett ragyogása csillogó szemednek. Messze vagy
tőlem, de nem vagyok árva, mert itt vagy velem, a szívembe zárva.

Ha van egy szív, mely érted dobban, szeresd őt mindenkinél jobban. Mert ki tudja, lesz-e idő,
mikor fáj a szíved érte, de már késő.

Este, ha kigyúlnak a fénylő csillagok, úgy fáj, hogy te ott és én itt vagyok. Felsír bennem a hozzád
hívó vágy és rólad álmodom át az egész éjszakát.

Te vagy a nap, mely lenyugszik este. Te vagy a hold, az éjszaka teste. Te vagy a csillag, mely a
szemembe ragyog. Tudd meg, hogy szeretlek nagyon.

Hét csodája van a világnak, hat földrész, öt sarka van a pentagonnak, négy levele a lóherének,
három óceán, két szemünk van, de belőled csak egyetlenegy van.

Vannak olyan pillanatok az életben, amikor annyira hiányzik nekünk valaki, hogy ki szeretnénk őt
szakítani az álmainkból és úgy igazából meg szeretnénk ölelni.

Gyűlölöm a napot, mert érinthet téged. Gyűlölöm a holdat, mert veled lehet éjjel. Gyűlölöm a vizet,
mert ajkadhoz érhet. Elmondani nem lehet, úgy szeretlek téged.

Ha egy érintésed fájna, és a pokolba jutnék érte, egész életem veled tölteném és nevetnék a tűzben.

El szeretném mondani, hogy szeretlek téged, eszemben vagy, bárhová is nézek. Szeretnék a
szemedbe mélyen belenézni, és elmondani neked, nélküled nem érdemes élni.

Van egy álmom, amelyben a legfontosabb szerepet neked szánom. Ha egyszer valóra váltom,
én leszek a legboldogabb a világon.

Te vagy az egyetlen ki örömöt okoz, nélküled az életem egy bezárt doboz. Várom a percet,
mikor újra láthatlak, s a dobozból kitörnek a titkos vágyak.



Ha egyszer eltünnél, és egy jótündér csillagokká szórna szét, az olyan széppé tenné az eget, hogy
az emberiség beleszeretne az éjszakába.

Miért nem hiszed el, hogy nem szeretek mást? Miért nem hiszed el nekem ezt a vallomást? Ha
nekem születtél, miért nem vagy az enyém? Ha nem nekem születtél, miért születtem én?

Sohase gondoltam, hogy ilyen szép az élet, mióta ismerlek csak azóta élek. Szívem szíveddel
lágyan összedobban, szeretlek napról-napra, jobban és jobban.

Hogyan tudnék élni nélküled? Hiszen rólad szól az élet.

Csak egy percig szeress, amig elmondom imádlak. Csak egy óraig szeress, amig megsúgom,
kivánlak. Szeress egy napig, amíg csókolni tudlak. Szeress egy életen át, és én mindig szeretni
foglak.

Hosszú álom az élet, valaki rosszat álmodik, s valaki szépet. Én azt szeretném, ha mi együtt
álmodnánk valami szépet, s a mi álmunk soha nem érne véget.

Szeretném szívemet kitépni s virág helyett az ablakodba tenni. Hogyha látnád hervadó szívemet,
akkor elhinnéd, hogy igazán szeretlek.

Van egy álom, egy test, egy barát, ami csak rád vár, és van egy szerelem, ami csak miránk.


Az együtt töltött percekből legyenek órák, majd napok. A napokból legyenek hónapok, s az örökké-
valóság tartson addig, amíg veled vagyok.

A legszebb érzés, ha rád gondolok. A legszebb érzés, ha rólad álmodom. A legszebb érzés, ha
hozzád érhetek és ha veled ébredhetek.

Remélem valóság lesz minden édes remény, mely ott él a szívünk rejtekén. Az élet és a remény
tárt karokkal vár, s hogy szép lesz-e, az csak rajtunk áll.

Mikor rózsát látok te jutsz az eszembe, ha a neved hallom könny szökik a szemembe. Nehogy azt
hidd, hogy el foglak feledni, mert én téged örökké foglak szeretni.

Nem mondom, hogy szeress, azt se hogy gondolj néha rám. Mert ha szíved nem ezt súgja, hiába
is mondanám.

Fáj, ha rád néz a két szemem. Fáj, ha bennem élsz, s én benned létezem. Mint egymást kioltó s
tápláló két elem, fáj ha vagy, s még jobban ha nem.

Fáj olyant szeretni, akit nem érhetsz el, aki szinte azt sem tudja, hogy létezel. Tudni, hogy nem
kellettél neki, érezni, hogy más is szereti, olyan aki el is érheti.

Van 25 másodperced, hogy írj nekem. Ebből 15 hátra van és ha az sms-ed nem ér ide 10
másodpercen belül, amiből 8 már le is telt, akkor jössz nekem ezer puszival.


Ha este lefekszel és kinézel az ablakon, keresd az égen a legszebb csillagot. S ha azokra
gondolsz, akik téged szeretnek, gondolj majd rám is, mert én is szeretlek.

Te vagy a kezdet, te vagy a vég, nélküled felhős az ég. Csak veled látom szépnek a napot, csak
téged
szeretlek, remélem tudod.

Valakit megszeretni egy perc is elég, valakit elfelejteni egy élet is kevés. Legyen az élet bármilyen
mostoha, szeretni megtanít, de feledni soha.

Szerelmes szívem érted eped, a világon mindent megadnék neked. Éjjel-nappal arra várok, hogy
egyszer veled legyek.

Kinézek az ablakon, látom a Holdat ragyogni, érzem a könnycseppeket arcomon lefolyni. Ha itt
lennél és megkérdeznéd, mi bajom, csak annyit mondanék, hiányzol nagyon.

A csókod festi kékre az eget, szemed színétől zöldülnek a fák, nélküled üres minden képkeret és
világtalan az egész világ.

Halkan kopog az eső az ablakon, bár lenne minden cseppje csókod az ajkamon. Villámlik,
háborog az ég, nem tudom meddig bírom nélküled még.




• Feladok érted mindent. Leszel cserébe te a mindenem?

• Azt tanultam, hogy egy nap 24 óra, egy óra 60 perc, de azt nem tudtam, hogy egy pillanat nélküled maga az örökkévalóság.

• Hány percig bírod a víz alatt levegő nélkül? Én pont annyi ideig bírom nélküled.

• Keresek egy tökéletes párnát. Azt hiszem, hogy valahol a tied mellett van.

• Megpróbáltalak levegőnek nézni, de rájöttem, hogy levegő nélkül nem tudok élni.

• Mindnyájan angyalok vagyunk, de csak egy szárnyunk van. Csak akkor tudunk repülni, ha szorosan átöleljük egymást!

• A világ számára csak egy személy vagy, de számomra te vagy a világ.

• Ha könnycsepp lennél a szememben, sohasem sírnék, nehogy elveszítselek!

• Elgondolkodtam a kapcsolatunkon, és arra jutottam, hogy ne legyen köztünk semmi. Se ruha, se levegő.

• Küldtem egy angyalt, hogy vigyázzon rád. De visszajött, és azt mondta, hogy az angyalok nem vigyáznak egymásra.

• Vigyázz magadra! Belőled csak egy van. A többiek többen vannak, őket könnyű pótolni…

• Ameddig szeretsz, én addig élek. De kérlek, szeress, mert meghalni félek.




• Ha a szívem akkora volna, mint a világegyetem, akkor sem volna elég hely benne, hogy beleférjen mindaz a szeretet, amelyet irántad érzek.

• Apád egy tolvaj… mert ellopta a csillagokat az égről, és elhelyezte őket a gyönyörű szemeidbe.

• Kicsim, csak azt szeretném megkérdezni, hogy nincs-e izomlázad, mert egész nap itt motoszkáltál a fejemben!

• Cukor?… Nem! Csoki?… Nem! Gondolkozzunk… Méz?… Hmm… A csudába! Egyszerűen nem jut eszembe semmi, ami olyan édes, mint Te.

• Két csillag ragyog az égen, egyek ők már nagyon régen.
Szeretlek, suttogják váltig, az egyik te vagy, én a másik.

• Szeretném, ha tudnád, hogy szeretlek téged, szeretném, ha tudnád, csak miattad élek! Szeretnék a szemedbe mélyen belenézni, és elmondani, hogy nem tudok nélküled élni!

• Kicsi szívem kicsi álma, te vagy már a szívem párja! Szívem a szerelem lángjától ég, határ a csillagos ég!

• Te ismersz olyat, akit SMS-sel szedtek föl? Én sem. Gondolj bele, te lehetnél az első…

• Engem anyám úgy nevelt, hogy SMS-ben nem illik szerelmet vallani. Szóval csak anyám kedvéért, nem találkoznál velem?

• Vigyázhatnék a lakáskulcsodra a következő néhány évben?

• Összedőlhet fent a magas ég, leomolhat minden, ami ép. Egy a fontos, hogy te szeress, minden más csak semmiség.

• Veled az éj gyorsan múlna el, de nélküled minden perc örökkévalóság!

• Nevet a szél, süvít és zokog, szeretni mást én sohasem fogok, míg égen csillag ragyog, én addig
tied vagyok.


Free Image Hosting

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.