2018. augusztus 25., szombat

LÉLEKKALAUZ A SZERETETHEZ


Fontos-e gondolkodnom azon, hogy milyen ember vagy te? – Inkább azon gondolkodom, hogy milyen vagyok én.
Kérhetem-e tőled, hogy megváltozz? – Úgy érzem, nem kérhetem, inkább megváltozom én. Erőt merítek magamból magamnak, a változáshoz.
Hihetem-e, hogy tudom, mit gondolsz rólam? – A hitem csak az enyém. De ha a szemedbe nézek, máris könnyebb. Mert a lelkem találkozott a lelkeddel
Gondolhatom-e, hogy nincsenek érzéseid? – Inkább elárasztom a világot jó érzésekkel, ami átölel, és felszabadít.
Fájhat-e az emberi szó, amikor úgy érzem, hogy fáj? – A saját szavamra figyelek inkább, hogy ne okozzak fájdalmat akaratlanul.
Ki tudhatná, hogy melyikünk téved? – Úgy gondolom, bármi igaz lehet. Amiben te hiszel, éppúgy, mint amiben én hiszek.
Szerethetlek-e nagyon, ha úgy érzem, hogy nagyon szeretlek? – Ha nagyon szeretnélek, már nem is szeretnélek. Így hát én téged csak szerethetlek.
Gyötörhetem-e magam azzal, hogy te nem szeretsz? – De hiszen bennem csak szeretet van. És láss csodát: ő enyhülni kezd, aztán mosolyog, végül megszólít. Bizalom ébred, és ez jó. Ennyi kell csupán a születő emberi szeretethez.
Hiszen belőlünk ered minden, senki másból. Ha jó kapcsolatot szeretnél, legyél jó, ha barátságot, akkor légy barát, ha szerelmet, akkor változz egymagad szerelemmé. És a szerelem követni fog
.Szteliosz THALASSZINOSZ – Cetlik a szíved felett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.