2011. június 10., péntek


Istennek Áldása.......

Oly sokat vártam arra,hogy így legyen.
Hogy éjjel is napot láthassak az egen.
Lelkem úgy szárnyal,s a szívem úgy dobog!
Egész testem érzi azt,hogy boldog vagyok.

Hát megosztom vélled,elmondom örömöm.
Amit ma mondtál,azt nagyon köszönöm.
Te vagy a szívemnek minden dobbanása...
És talán Istennek, egyetlen áldása.

Rávezetett Isten ama hosszú utra.
Mely uton végig kísérsz te,és az áldása.
Nyújtottam kezem, szóltam segíts kérlek!
És te elém jöttél,s elindultam véled.

Volt ezen az úton,öröm és bánat....
De én fogtam kezed,s mentem utánad.
Fogjad hát kezem,örökké míg élek.
Mert ha nem vagy velem,akkor nagyon félek.

Tudom lesz utunkon még öröm,és bánat....
De én fogom kezed,és megyek utánad.
Mert kezed,és kezem egyszer összefonta..
Gyémánt fonalával Istennek áldása.

Esõcsepp


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.