2010. július 19., hétfő


"MIKÉNT A NAP NEM VÁR IMÁKRA ÉS VARÁZSIGÉKRE, HANEM EGYSZERŰEN VILÁGÍT, ÉS ÁLTALÁNOS SZERETETNEK ÖRVEND, ÚGY TE SE VÁRJ JÓ TETTEDÉRT
HANGOS TETSZÉST ÉS ELISMERÉST. HENEM TEDD AMIT TESZEL SAJÁT ÖSZTÖNZÉSEDBŐL, ÉS TÉGED SZERETNI FOGNAK, MINT A NAPOT!"
CICERO




"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik
lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll." Paulo Coelho


Jóéjt angyalka
Juhász Gyula: Szerelem?

Én nem tudom mi ez, de jó nagyon,
Elrévedezni némely szavadon,
mint alkonyég felhőjén, mely ragyog,
És rajta túl derengő csillagok.

Én nem tudom mi ez, de édes ez,
Egy pillantásod hogyha megkeres,
mint napsugár, ha villan a tetőn,
holott borongón már az este jön.

Én nem tudom mi ez, de érezem,
hogy megszépült megint az életem,
Szavaid selyme szíven simogat,
Mint márciusi szél a sírokat.

Én nem tudom mi ez, de jó nagyon,
Fájása édes, hadd fájjon, hagyom.
Ha balgaság, ha tévedés, legyen
Ha szerelem, bocsájtsd ezt meg nekem!

Kell ott fenn.......


"Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit,
valakit elveszítünk, mielőtt igazán ráébrednénk,
mennyit jelentett nekünk."


(Robert Anthony)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

.

.

.

.