2010. március 7., vasárnap

HALOTTAINK

D. József emlékére


























EMLÉKÜL

NE ÁLLJ MEG SÍRVA SÍRHELYEM ELŐTT,
NE HIDD, HOGY ALSZOM, HISZ OTT SEM VAGYOK. A HALKAN FÚVÓ SZELLŐBEN
TALÁLSZ MEG, ÉS A HÓBAN MELY GYÉMÁNTKÉNT RAGYOG. VAGYOK A NAPFÉNY, ÉRETT BÚZATÁBLÁN, ŐSZI ESŐ, MELY GYENGÉDEN ALÁSZÁLL.
HA KORA REGGEL EGYSZER ARRA ÉBREDSZ, HOGY MADÁRZAJ SZÁLL ARRA SZÁRNY SUHOGVA, HA SZÍVED CSENDES ÉJBEN ENGEM ÉREZ,
ÉN SUGÁRZOM RÁD, CSILLAGKÉNT RAGYOGVA. NE ÁLLT HÁT SÍRVA NYUGHELYEM ELŐTT, EMLÉKEZZ RÁM,
ÉS A HALÁL NEM VESZ RAJTAM ERŐT!

Greg Schreiner

Kedves Barátom emlékére, aki 39. évesen távozott közülünk. Ajánlom a honlapját:





ELZA MAMÁM - NAGYNÉNÉM - EMLÉKÉRE



Kicsit több...
Kicsit több békesség, jóság, szelídség,
Kevesebb erőszak, gyűlölet, irigység,
Kicsit több igazság úton, útfélen,
Kicsit több segítség bajban, veszélyben.
Kicsit több "mi" és kevesebb "én",
Kicsit több erő, szeretet, remény.
És sokkal több virág az élet útjára,
Mert a sírokra már úgyis hiába.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése












Header

.

.

.

.